#Instagram

piątek, 17 marca 2017

Udostępnij ten wpis:
W obecnych czasach aplikacje, które posiadamy na swoich telefonach są dla nas bardzo ważne. Pozwalają również na zaprezentowanie siebie i swoje hobby, swoich pomysłów i osobowości. Moim takim miejscem gdzie mogą się zaprezentować oraz poznać nowych ludzi o podobnych zainteresowaniach jest Instagram. 
Jest to miejsce w którym coraz więcej osób tworzy profile, włącznie z różnego rodzaju firmami, markami itp. Tworzą tam konta, aby móc pokazać innym swoje nowości i zainteresować nimi instagramowiczów oraz być bliżej swoich klientów. Organizowane są przez nich różnego rodzaju konkursy, dzięki którym korzyści czerpią obydwie strony. Firmy zdobywają nowych obserwatorów, a uczestnicy mają możliwość wygrania ciekawych nagród. Jest to jednak trochę niesprawiedliwe, ponieważ udział mogą wziąć jedynie posiadacze profilu na Instagramie.

Mój Instagram ma pewien określony schemat, mianowicie dodaje tylko kwadratowe zdjęcia oraz w podobnych do siebie filtrach. Staram się dodawać zdjęcia dotyczące mojej osoby, moich dni lub wydarzeń, które mnie ostatnio spotkały. Wrzucam również zdjęcia z wizyt w różnych restauracjach, kawiarniach lub ciekawych miejscach. Zazwyczaj dodaje również krótki komentarz lub emotikonkę wyrażającą mój komentarz lub humor, aby inni mogli wiedzieć co mam na myśli dodając to, a nie inne zdjęcie. Dodaje je około co 2 dni i myśle, że jest to tak w sam raz, zawsze znajdzie się coś nowego, a nigdy nie spamuje nikomu. 

Porad typu "jak prowadzić Insta" czy "jakie dodawać zdjęcia" niestety nie udzielę wam, ale dam jedną dla mnie najważniejszą radę. Bądźcie sobą, wrzucajcie to co wam się podoba i z czym się czujecie dobrze jest to profil gdzie możecie pokazać siebie - co lubicie, jacy jesteście. Nie przejmujcie się tym co inni powiedzą to nic złego być sobą!

Na koniec mała niespodzianka dla tych którzy jeszcze nie przekonami się do Instagrama:

Pochwalicie się swoimi Instagram-ami? Może zdradzicie swoje sekrety na waszego Instagram-a?

6 komentarzy

  1. Ja jako osoba kochająca książki mam oddzielnego instagrama o tej tematyce😄 Myślę, że najważniejsze to być sobą😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, będąc sobą można zawsze zrobić więcej niż udając kogoś innego. Podeślesz swojego książkowego Insta?

      Usuń
  2. Myślę że pełno porad nt instagrama już jest w internecie i jeśli ktoś chce to sobie znajdzie. Lubie twojego instagrama robisz dobre, atrakcyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Byłam również u Ciebie i chętnie będę tam wpadać częściej;)

      Usuń
  3. Ja na swojego insta również dodaje zdjęcia z tym samym filtrem :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sekret na instagrama to dodawanie zdjęć dobrej jakości i przemyślanych :)
    Pozdrawiam ciepło,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia