Zimo precz!

wtorek, 10 stycznia 2017

Udostępnij ten wpis:
- 30 na dworze, nic nam się nie chce, a do pracy/szkoły trzeba iść! 
I jak tu przeżyć okres zimy?

Zima jest chyba jednym z najbardziej dobijających okresów w roku. Większość z nas popada wtedy w taką "zimową depresję", że wszystko wokół nas dobija i wkurza. Jest zimno, nic prócz leżenia w łóżku nam się nie chce. Jednak życie się toczy i trzeba jakoś to przetrwać.

Tylko jak? 

Najlepszym doradcą to ja tu nie jestem, bo sama nienawidzę tego okresu, dobija mnie i denerwuje. Ale wyszłam z założenia, że zawsze może być gorzej! Zawsze mogło by nas bardziej zasypać, mógłby być gorszy mróz, zawsze mógł przyjść silniejszy wiatr niż był, a może nawet coś gorszego!
Dlatego codziennie rano, gdy muszę wstać na uczelnię, powtarzam sobie "już bliżej niż dalej weekend. Nie jest wcale tak źle, zawsze mogło być gorzej". Ustawiam sobie budzik 15 minut wcześniej, tak aby móc poleżeć jeszcze  w cieplutkim łóżeczku i pomyśleć co dobrego mogę dziś zrobić, aby przeżyć ten dzień.
Jednak później pojawia się kolejny problem - co ubrać, skoro tak zimno jest na dworze?
Najlepszym ciuchem na taką pogodę są ciepłe swetry. Uwielbiam je, a moda na nie nigdy nie mija. 
Drugim moim ulubieńcem są cieplutkie, grube skarpety, które wkładam wszędzie gdzie idę, bo od przemarzniętych stóp najczęściej zaczyna się choroba!
Pamiętajmy jedną ważną rzecz: Włożenie czapki nigdy nie jest przypałem, a może podratować nasze zdrowie. Nieważne czy jest ona różowa, czarna, w kropki czy paski - ważny, aby Tobie się podobała, a nie innym.

Po powrocie do domu zawsze wkładam moje domowe dresiki i ciepłą bluzę, robie gorącą czekoladę lub herbatę owocową i spokojnie mogę przysiąść do rzeczy, które mam do zrobienia. 
Weekendy w taką pogodę najchętniej spędzam w domu w takim samym klimacie jak opisałam wyżej lub jak już zbiorę się w sobie to pójdę do ciepłego kina. Dobrym sposobem na odpoczynek w zimę jest właśnie gorąca herbatka/czekolada i poczytanie dobrej książki w łóżeczku.

Jest jednak druga strona zimy: Spacery pośród śniegu są cudowne! Jest to niesamowity klimat, fajna zabawa i wygłupy, a nawet posunęła bym się do stwierdzenia, że jest to nawet romantyczne.
Oczywiście jeśli jest mróz, ale malutki (a nie -30 jak ostatnio bywa).

Ciekawe jak wy sobie radzicie z zimą? A może jest to wasza ulubiona pora roku? 


8 komentarzy

  1. Skarpetki, kubek, kocyk, kawka - perfekcyjne towarzystwo na wieczór albo nawet noc :)
    Zima ma swoje uroki, to jest piękne, cały krajobraz, ale jednak -30 jest przesadą.
    Bardzo przyjemnie się czyta obserwuję http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałam ostatnio u siebie o sposobach na zimę. U mnie rządzi warstwowe ubieranie się.

    OdpowiedzUsuń
  3. łóżeczko , kocyk , film , dobre jedzonko i można żyć :D ale i tak najbardziej czekam na lato ♥
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato jest chyba najlepszą porą jak dla mnie ;)

      Usuń
  4. Dla mnie zima to piękna pora roku. Bardzo ją lubię z paru dość znaczących powodów: Mikołajki, Boże Narodzenie, Sylwester, Dzień Osób Chorych Na Padaczkę (czyt. ja) oraz moje urodziny, urodziny mojej przyjaciółki i idola. Dodatkowo zima ma wiele swoich uroków tj. krajobrazy, które są przepiękne! Zima nie jest dla mnie groźna :) najbardziej jednak lubię wiosnę :) tak nie za ciepło, nie za zimno - czyli idealnie.

    black-bird-says.blogspot.com
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz imprezowy okres w roku- już rozumiem dlaczego lubisz zimę ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia